Support

Ondersteuning die je echt verderhelpt

Onze support engineers staan klaar om voor jou net die extra stap te zetten die nodig is om IT te laten werken voor jouw organisatie. Daarom zijn we ook steeds proactief bezig met verbeteringen. Snelle responsetijden wanneer je het nodig hebt; dat is onze fanatical support desk in een notendop.

Online ondersteuning

Klik om onze Remote Support te openen en laat je helpen door onze experts.

Bel onze Service Desk

Dringende vraag? Bel dan de service desk rechtstreeks op 02/706 88 88.

Andere vragen?

Gebruik ons contactformulier voor commerciële of minder dringende vragen.

Lees meer op onze blog

Je leest het goed. Synergics behaalde zonet haar tiende Golden Competency binnen haar partnership met Microsoft. Maar wat is zo’n Golden Competency en hoe verkrijg je dat net?
De term ‘digitale transformatie’ wordt je behoorlijk om de oren geslagen. Maar digitaal transformeren is dan ook niet meer weg te denken. Steeds meer en meer organisaties streven naar de meest efficiënte, digitale werkplek om van overal productief te kunnen werken. Daarbij hoort…
Synergics haalt naast haar 10e Golden Competency ook haar eerste Advanced Specialization binnen: Adoption & Change Management Advanced Specialization. Wat zo’n geavanceerde specialisatie inhoudt en hoe je deze prestigieuze erkenning bekomt, lees je in deze blog.